1. Ik heb voor 17.00 uur bestelt en betaalt, wanneer krijg ik mijn bestelling ?

Antw: Als u voor 17.00 uur heeft bestelt en betaalt, dan proberen wij het dezelfde dag te verzenden, in de regel ontvangt u uw bestelling dan de volgende dag, e.e.a. is afhankelijk van Postnl. Als u een e-mail van ons krijgt met "status aangepast VERZONDEN"  kunt u er van uit gaan dat uw bestelling ook echt op dat moment is verzonden.
Dit geldt niet op Zaterdag en Zondag, dan wordt de post pas s'Maandags verstuurt.

2. Mijn bestelling is vandaag binnen gekomen maar is beschadigd. Wat moet ik doen ?

Antw: Allereerst dient u een klacht in bij Postnl.
http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/klacht/klacht-briefpost.aspx
Doe dit direct na ontvangst.
Heeft u gekozen voor aangetekend/verzekerd verzenden dan is uw hoesje verzekerd en krijgt u nadat u het kapotte artikel aan ons terug heeft gestuurd een nieuwe, mits op voorraad.
Heeft u voor gewone brievenbuspost gekozen dan is uw bestelling niet verzekerd.

3. Ik heb een artikel bestelt en een e-mail van jullie gekregen dat het verzonden is, maar ik heb het hoesje niet ontvangen. Wat nu ?

Antw: Als u voor verzekerd/aangetekend verzenden heeft gekozen is uw bestelling te volgen middels de track & Trace code die wij u dan toezenden. In geval van vermissing kunnen wij of U dan contact opnemen met Postnl.
Heeft u niet voor verzekerd/aangetekend verzenden gekozen dan is uw bestelling ook voor ons helaas niet te traceren. U bent dan afhankelijk van Postnl wanneer het pakje bezorgd wordt.

4. Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet mooi vind, wat doe ik nu ?

Antw: U heeft 14 dagen de tijd om het artikel onbeschadigd terug te sturen in de oorspronkelijke verpakking. Wij zullen dan het aankoop bedrag minus verzendkosten terugstorten op uw rekeningnummer. 
Dit is wettelijk zo geregeld. U loopt bij ons dus geen enkel risico. 
Voordat u een artikel terugstuurt dient u eerst het retour formulier te downloaden van de site, deze volledig in te vullen en mee te sturen met het artikel. Zonder retour formulier wordt uw retourzending namelijk niet in behandeling genomen.

5. Wat rekenen jullie voor verzendkosten ?

Wij rekenen voor verzend en administratie kosten ongeveer de prijs van wat een postzegel kost. Uw bestelde artikelen worden dan goed verpakt verzonden in een stevig doosje of Bubbelenvelop. Is uw bestelling echter boven een bepaald bedrag dan zijn de verzendkosten € 3,95 (brievenbus) of € 6,95 (pakket) wij versturen uw bestelling dan met Track & Trace nummer. Dit is een extra zekerheid voor grotere bestellingen en uw pakket is dan voor u en ons te volgen.


6. Ik vind bestellen en betalen op internet eng, hoe weet ik dat ik jullie kan vertrouwen ?

Wij doen ons best om betrouwbaar over te komen op internet. Bent u nog niet geheel overtuigd, pak de telefoon en bel ons op, wij staan u dan vriendelijk te woord en zullen u overtuigen van onze goede bedoelingen. Hij blijft natuurlijk altijd een kwestie van vertrouwen, maar wij behandelen iedereen zoals wij ook behandeld willen worden.
En bovendien staan wij ingeschreven bij de KVK, zodat u daar ook onze gegevens kunt inzien.
Nieuw !!! Vanaf 12 April 2015 kunt u bij ons ook achteraf betalen via Afterpay. Nog een reden dat u ons kunt vertrouwen. Nu bestellen en over 14 dagen pas betalen.

7. Jullie hebben geen Keurmerk, waarom niet ?

Voor bijna alle keurmerken moet je flink betalen per jaar, wij gebruiken dat geld liever om onze producten goedkoop te houden. Wij zijn van mening dat als je goede service verleent je een keurmerk niet nodig hebt. Wij vertrouwen op mond op mond reclame. Gaat er ondanks ons enthousiasme toch iets mis, laat ons dat weten, dan kunnen wij direct aan een oplossing werken.
 

Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.